پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120073
سلام سردار به جام با فتح سنگر عراق
تاریخ انتشار : 1393/10/14 15:08:34
نمایش : 1091
تيم ملي فوتبال ايران با برتري مقابل عراق به استقبال مسابقات جام ملت‌هاي آسيا رفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار تدارکاتي خود پيش از جام ملت‌هاي آسيا از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز يکشنبه به وقت تهران (۱۸ به وقت استراليا)، در ورزشگاه وين منطقه ولونگ گونگ سيدني، مقابل تيم ملي عراق به ميدان رفت و به برتري يک بر صفر دست يافت. سردار آزمون دقيقه ۵۶ براي تيم ملي کشورمان گلزني کرد.

بازي در شرايطي آغاز شد که تيم ايران عليرضا بيرانوند، مهرداد پولادي، هاشم بيک‌زاده، مرتضي پورعلي‌گنجي، اميد ابراهيمي، کريم انصاري‌فرد، وريا غفوري، وحيد اميري، رامين رضائيان، سروش رفيعي و سردار آزمون را در ترکيب داشت و به نوعي با تيم دوم خود وارد زمين شد.

در دقايق ابتدايي تيم ايران بيشتر به ارزيابي حريف پرداخت و با توجه به اين شرايط عراق حملاتي را روي دروازه ايران تدارک ديد، با اين وجود نخستين صحنه جدي بازي را ايران در دقيقه ۲۰ رقم زد. پاس سروش رفيعي از ميانه ميدان به سردار آزمون رسيد که اين بازيکن وارد محوطه جريمه شد و با پاسي هوشمندانه، وحيد اميري را صاحب موقعيت کرد اما اين بازيکن توپ را از بالاي دروازه به بيرون فرستاد.

در دقيقه ۳۳ سردار آزمون با خطا روي بازيکن عراق، کارت زرد دريافت کرد و در دقيقه ۴۱ احمد ابراهيم از تيم عراق هم با کارت زرد جريمه شد.

دقيقه ۴۲ در صحنه‌اي استثنايي شوت اميري توسط دروازه‌بان عراق ناقص دفع شد و وريا غفوري توپي را که گل کردنش آسان‌تر بود، از بالاي دروازه بيرون زد. در نهايت نيمه نخست اين ديدار زير بارش باران با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

در اين ديدار عراق با ترکيب اصلي خود به ميدان آمده بود و ضرغام اسماعيل بازيکني که مورد توجه پرسپوليس قرار گرفته بود، هم با پيراهن شماره ۱۵ براي تيم عراق ميدان رفت.

نيمه دوم

در نيمه دوم ايران بازي را تهاجمي آغاز کرد و چند موقعيت گلزني به دست آورد و سرانجام سردار آزمون با فراري سريع در دقيقه ۵۶ گل برتري تيم ايران را به ثمر رساند. دقيقه ۶۱ داور بر روي خطاي هند مهرداد پولادي اعلام ضربه پنالتي به سود عراق کرد تا يونس محمود مقابل محسن فروزان قرار بگيرد که تنها ۲ دقيقه بود بجاي عليرضا بيرانوند وارد زمين شده بود. يونس محمود پنالتي را به صورت چيپ زد و به بيرون رفت.

دقيقه ۶۶ باز هم مهرداد پولادي در محوطه جريمه تيم ايران اشتباه کرد اما اين بار هم توپ يونس محمود به تير دروازه ايران برخورد کرد.

در دقيقه ۶۸ سروش رفيعي و وريا غفوري جاي خود را به عليرضا جهانبخش و آندرانيک تيموريان دادند. همچنين رضا قوچان نژاد دقيقه ۷۵ جايگزين سردار آزمون گلزن تيم ايران شد و دقيقه ۷۸ اشکان دژاگه جايگزين کريم انصاري‌فرد شد. دقيقه ۸۲ جواد نکونام به جاي اميد ابراهيمي راهي ميدان شد.

دقيقه ۸۵ ايران صاحب ضربه ايستگاهي پشت محوطه جريمه عراق شد که ضربه دژاگه از بالاي دروازه بيرون رفت. دقيقه ۸۹ شوت عبدالامير با فاصله اندک از کنار دروازه عبور کرد. در دقيقه ۱+۹۰ ضربه اميري به بيرون رفت.

در نهايت اين ديدار با برتري يک بر صفر ايران مقابل عراق پايان يافت، تا ملي پوشان کشورمان با کسب اين پيروزي به استقبال جام ملت‌هاي آسيا بروند.

تيم ملي فوتبال ايران در گروه C جام ملت‌هاي ۲۰۱۵ با امارات، قطر و بحرين همگروه است و در نخستين ديدار ساعت ۱۲:۳۰ روز يکشنبه آينده (۲۱ دي) به وقت تهران مقابل بحرين قرار خواهد گرفت و سپس به ترتيب ۲۵ و ۲۹ با قطر و امارت ديدار مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html